Contractul este
complementar celui semnat intre Romtelecom, Cosmote Romania si BCR in
2011 pentru servicii telecom integrate.
Ca urmare a
castigarii procesului de licitatie organizat anul acesta de catre
BCR, Romtelecom a inceput sa furnizeze bancii servicii de suport IT
local.
Serviciul consta in repararea, inlocuirea, instalarea si
asigurarea de suport local pentru echipamentele hardware si
aplicatiile software ale bancii, dar si remedierea eventualelor
probleme aparute in infrastructura clientului.
Romtelecom dispune
de o echipa de pana la 350 de persoane care administreaza, de
asemenea, necesitatile IT ale intregului portofoliu de clienti pentru
serviciile IT interne si externe. Pe acest segment, Romtelecom
furnizeaza suport, in prezent, pentru aproximativ 50.000 de
echipamente, ale peste 50 de clienti.
Romtelecom si
Cosmote Romania furnizeaza BCR, de asemenea, si servicii integrate de
telefonie VoIP pe baza tehnologiei CISCO, servicii administrate VPN
si servicii de voce si date mobile prin intermediul Cosmote Romania.
Contractul prevede, in plus, integrarea noilor echipamente de
comunicatii.