Similar
dispozitivului fizic de securitate, aplicatia eTokenBCR generazaatat coduri pentru autentificare (OTP – one time
password), cat si coduri de semnare a tranzactiilor (DS – digital
signature) in aplicatia de internet banking.
Din punct de vedere al securitatii,
codurile unice pentru semnare (DS) generate pe baza unor informatii
din IBAN-ul beneficiarului si pe baza sumei, sunt cele mai sigure si
singurele care protejeaza clientii chiar si de cele mai complexe
tipuri de amenintari.
„Aplicatia
eTokenBCR nu necesita acces la internet in utilizare, ulterior
instalarii si activarii“, a declarat Bogdan Marin, director
executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Clientii Click 24 Banking BCR existenti
pot inlocui gratuit dispozitivul token cu noua aplicatie eTokenBCR.
Aplicatia poate fi activata pe un singur telefon si poate fi
descarcata din
[url=https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eTokenBCR]Google
Play[/url] si
[url=https://itunes.apple.com/us/app/etokenbcr/id691867429?mt=8]AppStore[/url].
Banca Comerciala
Romana (BCR) a revenit pe profit in primul semestru din 2013, cu un
rezultat de 556,7 milioane de lei (126,8 mil. euro), fata de
pierderea de 548,5 milioane lei din aceeasi perioada a anului trecut.
In acelasi timp, activele bancii au scazut cu 4,9%, la 69,72 miliarde
lei (15,63 miliarde euro).
BCR, parte a grupului Erste, ofera
produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 22 de
centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor si 562
de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga
tara cu peste 10.000 de locuitori. Clientii BCR au la dispozitie
peste 2.200 de bancomate (ATM) si 15.000 de terminale pentru plata cu
cardul la comercianti (POS), precum si servicii de Internet banking,
Mobile Banking, Phone-banking si E-commerce.