Totodata, banca va introduce un ecran suplimentar explicativ antifrauda in toata reteaua de ATM-uri, iar pentru operatiunile de retragere numerar, returnarea cardului bancar din ATM se va efectua inaintea eliberarii sumei solicitate de catre client.
De asemenea, banca va solicita codul PIN pentru fiecare tip de operatiune efectuata la bancomat (retragere numerar, reincarcare cartele Orange sau Vodafone, plati facturi) in aceeasi sesiune de tranzactionare.
Iar pentru facilitatea de „Plata facturi la ATM”, BCR introduce si posibilitatea acceptarii tranzactiei de catre client fara eliberare de chitanta
„Prin aceste lucrari vom creste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate de toti posesorii de carduri la ATM-urile BCR si vom eficientiza timpul necesar clientilor pentru fiecare operatiune efectuata in reteaua bancii”, a declarat Igor Zganjer, directorul exectiv al Directiei Carduri BCR.
„Imbunatatirile aduse vin in continuarea eforturilor de implementare a elementelor specifice din procesul de migrare a cardurilor si a retelei de tranzactionare la tehnologia EMV (chip). Acestea asigura alinierea Bancii Comericale Romane la reglementarile internationale in vigoare”, se arata in comunicatul institutiei financiare.
Pentru implementarea schimbarilor, banca a anuntat ca de luni, 7 iunie ora 24.00, pana marti, 8 iunie ora 08.00 functionarea ATM-urilor BCR va fi intrerupta. De asemenea, pentru 90 de minunte – luni, 7 iunie ora 24.00, si marti, 8 iunie ora 01.30 – vor fi oprite si tranzactiile la POS-urile comerciantilor.
Operatiunile prin canale alternative nu vor fi afectate de aceasta intrerupere. De asemenea, cardurile BCR vor putea fi folosite la bancomatele si POS-urile altor banci in aceasta perioada.
BCR, membra a Erste Group, emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are o retea nationala de 2.000 de bancomate (ATM) si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card (POS).