Prin intermediul noului serviciu, clientii din categoaria microintreprinderilor si persoanele fizice autorizate vor avea acces la: transferuri intrabancare in lei si valuta; transferuri interbancare in lei; constituire/lichidare depozite la termen; constituire/alimentare/lichidare conturi de economii; cumparare/rascumparare certificate de depozit cu discount; vizualizare detalii produse; vizualizare istoric tranzactii; alte operatiuni.
Potrivit comunicatului bancar, pentru operatiunile derulate prin intermediul serviciului de mobile banking, clientii BCR obtin o reducere de 50% la comisioane fata de cele percepute de banca in mod normal pentru aceleasi operatiuni.
In ceea ce priveste serviciul de Internet banking, reducerea obtinuta de client este de 75%. Comisionul de utilizare lunar al acestui serviciu este de 12 lei pe luna.
Clientii Micro si PFA vor avea acces la conturile detinute la BCR prin ambele canale, telefon si Internet, cu acelasi nume de utilizator si dispozitiv Token. Serviciul va putea fi utilizat de o singura persoana desemnata de firma ca utilizator autorizat.
BCR, cea mai mare banca locala dupa valoarea totala a activelor (peste 17,1 miliarde euro la finele primului trimestru), membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate.
Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie, avand in prezent 652 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara, in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.