Sistemul informatic
care gestioneaza operatiunile prin canale de acces bancar la distanta
– Click 24 Banking BCR (inclusiv aplicatiile 24 Banking pentruiPhone si Android), Business 24 Banking BCR, Alo
24 Banking BCR, BCR Alert, Tranzactii Mobile (inclusiv BCR Partener
Mobil) si Masini multifunctionale.
“In aceasta
perioada NU vor exista intreruperi
functionale la nivelul operatiunilor cu carduri BCR precum si in
reteaua de acceptare ATM, POS BCR si
Reteaua de ASV (automat de schimb valutar)”, se arata in
comunicatul bancii.
Banca Comerciala
Romana (BCR), membra a Erste Group, are o retea formata din 41 de
centre de afaceri dedicate companiilor si 622 de unitati retail
localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000
de locuitori. Banca are peste 2.400 de bancomate (ATM) si 15.000 de
terminale pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
BCR
a incheiat anul 2012 cu pierderi
de 1,234 miliarde lei (276,9 milioane euro), fata de un profit de
68,4 milioane lei obtinut in 2011. Pierderile s-au datorat, potrivit
reprezentantilor bancii, costurilor de risc
crescute si restructurarilor in curs.
Banca Comerciala Romana si-a
diminuat pierderile nete cu 96,1%, de la 307,8 milioane lei (70,7
milioane euro) inregistrate in trimestrul I din 2012, la
12,1 milioane lei (2,8 milioane euro) la finele lunii martie
2013.
BCR va
reveni pe profit in acest an, insa estimarile precise sunt
dificile din cauza impactului situatiei economice din Romania, a
declarat recent directorul general al Erste Group, Andreas Treichl,
mentionand ca sefii subsidiarei romanesti nu vor primi un bonus
special pentru asta.