Conflictul a intervenit in urma modului in care banca a aplicat prevederile Ordonantei de Urgenta 50, „a anularii comisioanelor”.
Casa de avocatura Piperea si Asociatii, care reprezinta interesele clientilor nemultumiti, a anuntat ca in cazul in care la sedinta de conciliere de luni, 11 octombrie, nu se va ajunge la un acord, cei 400 de clienti vor actiona banca in judecata.
Initial, dupa depunerea invitatiei la conciliere, Banca Comerciala Romana (BCR) a trimis prin fax o adresa prin care ruga casa de avocatura sa prezinte contractele de credit ale clientilor sau sa le identifice, se arata intr-un comunicat de presa al Piperea si Asociatii.
Casa de avocatura sustine ca desi a trimis un tabel in care indica aceste contracte, BCR a transmis luni, prin fax, refuzul de a se prezenta la conciliere invocand ca solicitarea sa nu a fost onorata.
„Oricum, prin chemarea la conciliere am indicat care sunt problemele ce necesita a fi discutate, fara a face trimitere la clauzele contractuale, tocmai pentru ca acestea sunt prezente in orice contract, contractele fiind de adeziune, deci preformulate”, au precizat avocatii Piperea si Asociatii.