Valoarea
medie a unei tranzactii realizate prin telefon de catre clientii microintreprinderi
este de 7.000 lei, cu diferente semnificative intre mediile de tranzactionare in
lei fata de valuta, aceasta ajungand pana la 26.000 lei in cazul tranzactiilor
interbancare in valuta.
Prin serviciul Alo 24 Banking BCR clientii pot efectua operatiuni bancare precum
schimburile valutare, pot
obtine informatii personalizate despre conturile proprii prin telefon,
sau suportul unui cosilier.
Serviciul Alo
24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizica recunoscuta si acceptata de
clientul detinator al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut in baza
unui mandat.
Banca
Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca de pe piata locala, a incheiat
primul semestru al acestui an cu pierderi de 546,4 milioane lei, fata de un
profit net de 158,1 milioane lei raportat la finele lunii iunie 2011, ca urmare
a cresterii cheltuielii nete cu provizioanele de risc pentru credite cu 86,1%.
BCR, membra a Erste Group, ofera produse si
servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri
dedicate companiilor si 643 de unitati retail localizate in majoritatea
oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. Banca are o retea
nationala de peste 2.300 de bancomate (ATM) si 15.000 de terminale pentru plata
cu cardul la comercianti (POS).