Fondurile vor fi folosite pentru reabilitarea a unor sectoare din reteaua de drumuri nationale situate in partea de nord-est, centru, nord-vest si vest a tarii. Astfel, in functie de starea fiecarui drum, se vor face lucrari de consolidare a partii carosabile existente si de reconstruire a infrastructurii rutiere.
Pe lista drumurilor nationale care vor reabilitate se afla 16 tronsoane. Mai exact, DN 79 Arad-Oradea, DN 19 Oradea-Satu Mare, DN 1C Livada-Halmeu, DN1 C Dej-Baia Mare, DN1 C Satu Mare- Baia Mare, DN 18 tronsoanele Baia Mare-Sighetul Marmatiei, Sighetul Marmatiei-Moisei, Moisei-Iacobeni, DN1 H Zalau-Rastoci, DN15A Reghin-Saratel, DN 15 Targu Mures-Reghin, DN 15 Reghin-Toplita, DN 12 Toplita-Chichis, DN 24 Crasna-Iasi, DN 14 tronsoanele Sibiu-Medias si Medias-Sighisoara.
Creditul va fi acordat pana la data de 31 iunie 2010 in 24 de transe, valoarea unei transe situandu-se intre 10 milioane si 40 milioane euro. Rambursarea creditului se va face in perioada 15 iunie 2012-15 decembrie 2026.
Pe langa creditul BEI, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania va mai beneficia de alti 537 milioane euro contributia de la bugetul de stat.
„In aprilie 2008 vor fi incepute lucrarile pentru 600 km din cei 1.100 km inclusi in cea de-a VI a etapa de reabilitare, urmand ca restul lucrarilor sa fie incepute pana la sfarsitul anului viitor”, a declarat directorul CNADNR, Mihai Grecu.