Anterior, functia de director de comunicare in cadrul BRD fusese detinuta de Ioana Iosif, care a ocupat acest post pana in luna martie.
In cadrul Vodafone, Bianca Dordea a contribuit, printre altele, la cele doua mari campanii de rebranding si cobranding ale companiei, se mentioneaza in comunicatul emis marti al BRD.
Anterior, Bianca Dordea a fost brand and communication manager la Auto Italia, responsabila cu marcile Maserati, Honda Motorcycles si SSangYong, dupa o cariera in publicitate, in cadrul agentiei JWT, unde s-a specializat in domeniul strategiei de brand.
„In perioada urmatoare, dorim sa continuam consolidarea brandului plecand de la platforma deja existenta. In conditiile in care pe piata bancara accentul se muta de pe comunicarea de produs pe calitatea relatiei cu clientul si fidelizarea acestuia, este normal ca si comunicarea de brand sa se incadreze in aceleasi tendinta”, a declarat Bianca Dordea.
BRD – Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, valoarea acestora depasind 12 miliarde euro. BRD are peste 2,5 milioane clienti si opereaza o retea de peste 800 de unitati.