Lansata in 2007,
compania a inregistrat anual o evolutie constanta a cifrei de
afaceri, in conditii de profitabilitate. Cea mai mare crestere din
punct de vedere procentual a avut loc in 2008, cand s-a inregistrat o
marire a cifrei de afaceri cu 150% in comparatie cu 2007.
Un alt moment
important a fost anul 2012, in care s-a inregistrat o dublare a
cifrei de afaceri comparativ cu anul 2011, de la 2,25 milioane lei la
4,35 milioane lei. Anul 2013 a fost cel mai profitabil an pana in
prezent si a adus companiei un profit de 1,42 milioane lei, in
crestere cu 34% fata de 2012.
„Am pornit la drum
5 oameni, cu o investitie initiala de aproximativ 40.000 de euro, la
care s-au adaugat inca pe atat pentru sustinerea operationala a
activitatii. Ne-am recuperat investitia dupa 3 ani si am decis sa
reinvestim profitul. Rezultatele pe care le-am avut ne-au dovedit ca
a fost cea mai buna decizie”, a declarat Violeta Rosu (foto), managing
partner Blue Point.
Pentru anul 2015,
Blue Point isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ
15% in comparatie cu 2014 si o crestere cu circa 30% a numarului de
angajati.
Blue Point este o
companie de servicii call center complete, cu capital 100% romanesc.
In prezent are aproximativ 150 de angajati si ofera solutii de
outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie, etc.) si
inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic,
programe de loializare, upsell&cross sell inbound, etc). Clientii
aflati in portofoliul Blue Point sunt: CURS, Heineken, Hochland, IMP,
Reader’s Digest, Synevo, Tiriac Auto, Vodafone si Xerox. In 7 ani
de la infiintare, angajatii Blue Point au realizat 200.000 de vanzari
prin telefon.