Potrivit studiului, Borsec se bucură de un nivel de awareness excepțional, de peste 90% și este lider în categoria Băuturi-Ape, menținându-și poziția în toate edițiile Consumer Superbrands desfășurate de către Superbrands România. Lista inițială de cercetare a fost formată din 1.200 de branduri din aproape 50 de categorii de business.
Această listă a intrat în evaluarea Consiliului Superbrands format din 30 de profesioniști, experți în management, marketing, comunicare și branding. În urma evaluării Consiliului Superbrands, doar jumătate dintre branduri au fost incluse în cercetarea în rândul consumatorilor, eșantionul fiind reprezentat de 1.500 de persoane din mediul urban.
După această etapă a cercetării, au fost validate de consumatorii români drept Superbrands 370 de branduri. Borsec este lider la categoria Băuturi-Apă, păstrându-și la fiecare ediție statutul de Superbrand. Borsec este cel mai titrat brand de apă minerală naturală din România, cu o tradiție de peste 210 de îmbuteliere industrială.