Ea a precizat ca in niciun caz noul birou nu va fi la Bucuresti, din cauza costurilor prea mari generate in principal de fluctuatia de personal.
„In Bucuresti, fluctuatia de personal dintr-un call center este in medie de 30%, pe cand in Timisoara (unde compania mai are un call-center – n.r.) nu depaseste 10%”, a spus pentru DailyBusiness.ro Raluca Partenie, precizand ca operatorii din domeniu ocolesc Capitala din aceasta cauza.
Ea a mai spus ca pentru acest an, Bosch Communication Center Romania isi propune o crestere de 100% a cifrei de afaceri, dupa ce anul trecut a urcat cu peste 50%.
De asemenea, in 2009 Bosch intentioneaza sa creasca numarul angajatilor din cadrul Bosch Communication Center Timisoara de la 266 la 375 de persoane. Ca urmare a cresterii numarului de angajati, compania isi va muta sediul in alta cladire de birouri din Timisoara, anul acesta.
Printre clientii reprezentantei locale se numara unul dintre primii doi jucatori din industria telefoniei mobile, PrimariaMunicipiului Timisoara, Alcatel-Lucent Romania, Deltatel, Pixmania, Reader’s Digest si Robert Bosch GmbH.
In prezent, Bosch Communication Center Timisoara ofera servicii in limbi straine ca engleza, germana, franceza, croata, sarba, maghiara, ceha, italiana si spaniola.
Grupul Bosch a achizitionat in 2007 firma Business Relations SRL, in scopul consolidarii activitatilor sale din cadrul Centrului de Comunicare Bosch.
Bosch Communication Center este divizia Bosch Security Systems care ofera o gama larga de servicii, de la cele de monitorizare, la Business Process Outsourcing. Cu sediul central in Frankfurt, Bosch Communication Center cuprinde o retea de 13 locatii din 8 tari, raspandite in Europa, Asia si America de Sud.
Pe plan global, Bosch Communication Center furnizeaza servicii pentru mai mult de 130 de clienti nationali si internationali, oferindu-le acestora servicii de comunicare, suport in gestionarea proceselor financiare si administrative sau servicii de monitorizare a persoanelor, a bunurilor, a sediilor de firme, a resedintelor private, a bancilor, a transportului de valori, in peste 20 de limbi straine.
Bosch Communication Center concureaza pe piata locala a operatorilor de call center, estimata la 120 mil. euro, cu companii precum Softwin sau Computer Generated Solutions. Printre marile multinationale care au centre de suport in Romania se numara Oracle, HP sau Microsoft.