Proiectul include trei componente care vor fi disponibile pentru
cetateni si mediul de afaceri incepand cu data de 4 august 2011: sistem de call
center, portal web de servicii si plata electronica.
Cetatenii orasului Brasov
isi vor putea achita online, cu cardul bancar, 24/24, impozitele si taxele locale, chiriile, redeventele, amenzile,
taxele de emitere a unor documente si alte taxe pentru serviciile oferite de
Primarie.
In acelasi timp, brasovenii vor putea depune online certificate
si documentatiile pentru autorizatii si vor putea vizualiza stadiul
solutionarii cererilor adresate catre Primarie.
Call-Center-ul va fi la dispozitia cetateanului 24/24, 7 zile
din 7, si va raspunde automat la primele 20 de apeluri telefonice simultane din
partea cetatenilor.
Proiectul a fost co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR),
in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si
Societatii Informationale (MCSI), Organism Intermediar pentru Axa Prioritara 3
– “Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”
a POS CCE.
Valoarea totala a proiectului a fost de 2.113.087 lei, din care
asistenta financiara nerambursabila a fost de 1.692.650 lei. Proiectul s-a
implementat in Brasov
pe o durata de 24 de luni.