„Pentru ‘A la carte’ am primit 10.000 de fotografii pentru a le valida si am emis deja 8.000 de astfel de carduri. Totodata, in ceea ce priveste dispozitivele contactless lansate de BRD pot spune ca exista in prezent 230 pe piata”, a spus Oprea, citata de Mediafax.
„A la carte” este primul card bancar 100% personalizabil, reprezentantii bancii estimand, la lansarea instrumentului, ca vrea sa vanda peste 100.000 de unitati.
Oprea a precizat ca cele mai frecvente fotografii transmise de clienti pentru personalizarea cardurilor sunt legate de familie, copii, concedii, animale.
Totodata, oficialul BRD a precizat ca emiterea online a produsului „A la carte” a fost intarziata, intrucat banca vrea sa puna la dispozitia clientilor mai multe imagini predefinite.
„Emiterea online a cardului va fi disponibila, dar a fost intarziata putin pentru ca ne-am gandit ca ar fi mai bine sa existe mai multe variante de design predefinit. Vom extinde gama de fotografii predefinite la 50 de imagini din diferite domenii”, a mai spus Oprea.
Ea a adaugat ca BRD va pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a aplica online pentru produs, de a accepta conditiile puse de banca si de a primi aprobarea.
In ceea ce priveste dispozitivul de plata contactless, Oprea a reamintit ca in prezent exista 60 de locatii in Bucuresti in care se accepta plata cu acest instrument si ca se poarta discutii pentru extinderea la nivelul marilor orase din tara.
Totodata, Oprea a reiterat ca banca isi propune sa vanda 10.000 de dispozitive contactless in acest an.
BRD are peste 2,2 milioane de carduri valide si opereaza o retea de aproximativ 1.450 de ATM-uri. Banca, membra a grupului francez Societe Generale, are peste 2,5 milioane de clienti si opereaza o retea de peste 930 unitati.