Cardul Platinum este
disponibil in 3 variante: doua carduri de debit – in lei si euro –
si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard.
Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau
overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de
credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de
zile.
BRD are in prezent un portofoliu de peste 1.000 de
clienti pe segmentul de private banking si tinteste o dublare a
acestora. Pragul de intrate in acest „club select” este de
100.000 euro.
Cardurile Platinum
au un design special, iar pe langa functionalitatile specifice unui
card bancar beneficiaza si de tehnologia contactless, care permite
realizarea de plati rapide fara introducerea PIN-ului, si poate fi
utilizat la toti comerciantii acceptanti din tara si strainatate care
afiseaza sigla PayPass.
Potrivit bancii, BRD
este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri si
opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
BRD a inregistrat
anul trecut pierderi
de 332 milioane lei (74,5 milioane euro), dupa cresterea costului
riscului cu 61,6%, la 1,938 miliarde lei, din cauza deteriorarii
mediului macroeconomic si a implementarii unei metodologii mai
prudente de evaluare a garantiilor.
Citeste si:
Bancher personal? Unde isi investesc
averile romanii bogati