Creditele acordate clientelei au depasit 23 miliarde lei la finele lunii septembrie (6,9 miliarde euro), in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada a anului 2006. Creditele pentru persoane fizice reprezentau, la 30 septembrie 50% din totalul creditelor acordate de banca.
Motoarele cresterii au fost, pentru persoanele fizice, imprumuturile imobiliare si cele de consum, iar pentru clientela de persoane juridice, creditele pentru IMM-uri. De asemenea, BRD a inregistrat rezultate pozitive din activitatile de factoring si de carduri, a anuntat banca.
Depozitele au crescut cu 36% in primele noua luni raportat la aceeasi perioada a anului trecut, apropiindu-se de valoarea de 24 miliarde lei (7,1 miliarde euro).
In acceasi perioada, venitul net bancar a crescut cu 46%, ajungand la 1,723 milioane lei (522 milioane euro).
„Rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti in bugetul anului 2007. In contextul unei piete bancare care incepe sa se stabilizeze, BRD gaseste metode de diversificare a ofertei de produse si servicii, astfel incat sa permita o crestere importanta a activitatii si a rezultatelor. De asemenea, rentabilitatea capitalului (ROE) este foarte buna, ceea ce ne plaseaza pe primul loc intre bancile din Romania. Vom continua aceeasi strategie de dezvoltare bazata pe rentabilitate durabila, oferind, direct sau prin filialele noastre specializate, intreaga gama de servicii financiare”, a spus Patrick Gelin, presedintelui BRD.
La sfarsitul lunii septembrie 2007, grupul BRD numara peste 2,3 milioane de clienti activi, persoane fizice si juridice si peste 8.200 angajati.