Proiectul s-a desfasurat in perioada iunie 2010 – mai 2012 si a vizat formarea si certificarea unui numar de 713 angajati ai companiei in cadrul unui program recunoscut la nivel national, privind competenta comuna mai multor ocupatii „Management”. Programele derulate au urmarit dezvoltarea unui set de competente transferabile: procesuale, interpersonale si personale.
Valoarea totala eligibila a [b]proiectului a fost de 4,69 milioane de lei[/b], din care 2,81 milioane de lei au reprezentat finantare nerambursabila. BRD a contribuit la proiect cu peste 40% din valoarea acestuia.
„Acest program a venit in completarea strategiei HR de dezvoltare a angajatilor nostri, prin care vizam perfectionarea practicilor si abilitatilor manageriale. Finantarea europeana a crescut amploarea proiectului, facilitand formarea majoritatii colegilor ce ocupa pozitii manageriale”, a declarat Adela Jansen, directorul executiv de resurse umane al BRD Groupe Societe Generale.
„Competentele considerate in cadrul programului au fost numeroase, printre ele numarandu-se planificarea, fixarea obiectivelor, time management, rezolvarea situatiilor dificile, delegarea, leadership-ul, oferirea de feedback constructiv, asumarea responsabilitatii, managementul stressului, pastrarea integritatii si nu numai”, a adaugat Jansen.