„Volumul total depaseste 25 de milioane de tranzactii in anul 2011, in usoara crestere fata de 2010, cea mai mare parte a lor avand loc la automatele de incasare a facturilor – Robo BRD”, au declarat oficialii bancii.
BRD ofera mai multe canale de incasare a facturilor : serviciul Simplis Facturi – acesta cuprinzand alternative de plata atat in unitatile BRD, cat si la comerciantii acceptanti, prin Internet, prin intermediul telefonului fix sau mobil ori prin solutii 100% personalizate, dedicate pentru plata facturilor (automatele Robo).
Printre avantajele folosirii acestei solutii pentru emitentii de facturi se numara eliminarea costurilor de gestiune si manipulare a numerarului accesul imediat la suma incasata, degrevarea ghiseelor proprii de aglomeratie, precum si fidelizarea clientelei prin oferirea unor modalitati suplimentare de plata.
BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB.
Banca a inregistrat in primelor noua luni din 2011 un profit net de 382 milioane de lei (90,8 milioane de euro), in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului 2010. Rezultatele financiare obtinute de BRD reflecta, in egala masura, persistenta unui mediu economic dificil, dar si capacitatea bancii de a-si adapta strategia si masurile operationale la acesta.
Totalul activelor bancii se ridica, la sfarsitul lunii septembrie 2011, la 46,05 miliarde de lei (10,57 miliarde de euro).