BRD a afisat pentru 2007 active in valoare de 40,7 miliarde de lei (12,22 miliarde euro).
Valoarea creditelor la sold ale BRD SocGen a inregistrat o crestere de 44% in 2007, comparativ cu anul precedent.
Anul trecut, economiile atrase de la clienti au urcat cu 37%, fata de anul 2006.
Venitul net al bancii a fost in 2007 de 2,5 miliarde de lei (0,75 miliarde de euro), in crestere cu 42% fata de 2006.
Rezultatul brut din exploatare al bancii s-a cifrat la 1,4 miliarde de lei (0,42 miliarde de euro) pe 2007, in crestere cu 54% fata de rezultatul din anul anterior.
Strategia pe care BRD a aplicat-o in 2007 s-a bazat pe dezvoltarea conceptului de „banca de proximitate”, caracterizat de adaptarea produselor la cererea pietei, un bun management al cheltuielilor si controlul strict al riscurilor, se arata in comunicatul de presa al bancii.
Incepand cu anul 2004, BRD a deschis un numar record de agentii. Astfel, la sfarsitul anului 2007 banca detinea 806 unitati.
BRD a reusit sa atraga in anul 2007 peste 300.000 noi clienti activi. Dezvoltarea bancii a fost insotita de recrutarea a peste 2.400 de noi salariati.