Compania si-a propus sa ajunga, in perioada 2008-2009, la un numar de 10.000 de clienti. Valoarea cumulata a contractelor incheiate de companie ar urma sa atinga 700 milioane de euro pana in anul 2010.
„Pentru anul 2008, ne-am propus finantari de 125 milioane de euro, pentru 2009 ne-am propus 220 milioane de euro, iar pentru anul 2010 – 330 milioane de euro”, a spus Ionut Patrahau, directorul general adjunct al Bancii Transilvania.
BT Leasing are in vedere atingerea unei cote de piata de 3,75% in trei ani. „In prezent, compania controleaza 1,3% din piata de profil, iar Banca Transilvania – o cota de 5,2%. La un moment dat, cele doua cote trebuie sa devina egale”, a mai spus Patrahau.
In primele noua luni din 2006, BT Leasing a inregistrat o valoare a bunurilor finantate de 31,31 milioane euro.
Patrahau a mai mentionat ca produsele BT Leasing va folosi canalele de distributie ale Bancii Transilvania, pordusele de leasing urmand sa fie dispozibile in intreaga retea a bancii. „Totodata, ne vom profila in special pe clientela IMM si pe segmentul leasing”, a afirmat Ionut Patrahau.
De curand, compania a lansat o solutie de finantare in leasing fara avans, adresat intreprinderilor mici si mijlocii, „Leasing 1 ora”, fara avans. „Clientul afla in maxim o ora daca este eligibil pentru contractarea leasingului. Ceea ce diferentiaza acest produs in raport cu alte finantari similare de pe piata este faptul ca se adreseaza si start-up-urilor”, a spus Gianina Cimpoies, director general adjunct al BT Leasing.