„Generali Fond de Pensii a cheltuit peste 2 de milioane de euro pentru advertising, pe toate canalele de promovare”, a declarat Ioan Vreme, directorul general al companiei Generali Fond de Pensii.
Investitia totala realizata de companie pentru a intra pe piata pensiilor private obligatorii a fost de peste 20 de milioane de euro, incluzand fondurile pentru infrastructura, comunicare, sistem informatic si salarii.
Fondul de pensii obligatorii Aripi, administrat de companie, va investi 45% din active in instrumente cu grad ridicat de profitabilitate, 55% din active urmand sa fie plasate in instrumente cu risc scazut.
„In functie de evolutia pietei, structura plasamentelor poate fi modificata. Am ales aceasta structura considerand ca este cea mai potrivita contextului economic din Romania. Credem ca fondul va asigura unul din cele mai bune randamente de pe piata”, a mai spus Vreme.
Generali Fond de Pensii isi propune sa atraga la fondul de pensii obligatorii Aripi aproximativ 12% din participantii la Pilonul II de pensii, adica peste 300.000 de angajati cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.
Generali Fond de Pensii a pregatit o echipa de 7.000 agenti de marketing, la care se adauga un numar mult mai mare de agenti de marketing proveniti de la brokeri.