Bugetul campaniei a fost aprobat, insa valoarea nu a fost facuta publica. Oficialii CEC nu au precizat nici data la care va incepe campania de rebranding.
Ei au precizat insa ca schimbarile de imagine ale CEC vor implica un nou logo, o suma importanta fiind destinata investitiilor in modificarile operate asupra sucursalelor bancare.
Trecerea la noul look face parte dintr-un amplu proces de investitii pe care banca in va derula in acest an, CEC urmand sa investeasca 170 de milioane lei (circa 50 milioane euro) in sistemul informatic, oferta de carduri, modernizarea serviciilor si a sediilor, anul acesta. 6 milioane de lei (circa 1,8 mil. euro) vor fi cheltuiti pentru pregatirea personalului.
Privatizarea CEC a esuat in decembrie 2006, cand oferta grecilor de la National Bank of Greece, singura ramasa in cursa, a fost respinsa de stat.
Ministrul Finantelor Sebastian Vladescu a declarat atunci ca „CEC inca nu este o institutie competitiva” si ca banca va fi restructurata.