Clientii pot opta pentru rambursarea capitalului, fie in sume minime cu o dobanda lunara de 2%, fie integral fara nici un cost in cadrul perioadei de gratie de cel putin 18 zile si cel mult 47 zile, mentioneaza NewsIn.
Cardul combina facilitatile unui card de credit cu cele ale unui card cobranded, posesorii sai putand imprumuta bani de pe card si beneficia de facilitati de plata si reduceri la achizitiile efectuate in incinta supermarketului Carrefour.
„Toti clientii nostri care vor folosi noul card vor obtine credite fara dobanda pentru perioade de 3, 5 sau 12 luni si mai mult, vor beneficia de reduceri substantiale pentru anumite produse, de exemplu 10% pentru electrocasnice”, a spus directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino. De asemenea, posesorii cardului pot beneficia si de credite la Carrefour Voiaj.
Emiterea cardului este gratuita si nu presupune plata nici unui comision anual. Clientii pot utiliza cardul, atat in tara, cat si in strainatate la orice comerciant care accepta la plata cardurile MasterCard.
BRD Finance este o companie mixta creata de BRD-Groupe Societe Generale impreuna cu Franfinance, filiala Grupului SocGen specializata in credite de consum. Prezenta pe piata romaneasca, din luna aprilie a anului 2004, BRD Finance este prezenta in peste 4.000 de magazine si retele de retail din Romania, avand parteneriate cu Praktiker, Carrefour, Rombiz, Daniel, Diverta, Real, Boom TV si Staer.
Retailerul francez Carrefour a investit aproximativ 225 milioane euro in cele opt magazine din Romania, iar pana la sfarsitul anului viitor vrea sa dubleze numarul acestora. Grupul francez Carrefour avea pe plan mondial, in luna iunie, 1.102 hipermarketuri, 2.458 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip „hard-discount” si alte peste 3.000 de magazine.