Totodata, 0,5
milioane de euro au fost utilizate pentru imbunatatirea
infrastructurii IT si a software-ului de comunicare.
Firma a alocat bani si pentru a-si
largi aria de acoperire.
De asemenea, Cargus
si-a schimbat identitatea vizuala,
avand un nou logo, care va fi folosit pentru toate vehiculele si
produsele Cargus pana la finalul anului 2013.
„Alergatorul”
Cargus, folosit pentru prima data in 2004 si devenit un simbol al
companiei, a fost pastrat si actualizat pentru noul logo, se arata
intr-un comunicat al firmei.
Cargus International
SA este una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat
intern din Romania. Fondata in 1991, Cargus are o flota de peste 700
de vehicule de curierat.
Compania are peste
1.000 de angajati si a avut vanzari de peste 20 de milioane de euro
in 2012.
La finele anului
trecut, DHL a ajuns la un acord pentru
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/dhl-vinde-compania-de-curierat-intern-cargus-82178/]vanzarea
operatiunilor sale de curierat[/url] intern din Romania, care operau
sub brandul Cargus, catre Abris Capital Partner, un fond de
investitii specializat in oportunitati de pe piata din Europa
Centrala si de Est.
Pe piata locala de
curierat mai activeaza companii precum DPD, Fan Curier, Fastius
Curier sau Sameday Courier.