Reprezentantii companiei se asteapta ca investitia sa fie amortizata in aproximativ 7-8 ani.
Noul suc face parte din categoria de still drinks (cu un continut de fruct de pana la 24%), ce reprezenta 80% din piata sucurilor. Restul pietei, de 20%, este reprezentata de nectar (25%-99% fruct) si juice (100% fruct).
„Granini – Racoarea Fructelor are un continut de fruct de 15% si este prezent pe piata in ambalaj de 1,5 litri, urmand sa se comercializeze si in sticle de 0,5 litri”, au declarat reprezentantii companiei.
Pentru inceput, acest suc are trei arome, respectiv portocala, grapefruit si un mix din mere si coacaze negre, fiind produs printr-o tehnologie aseptica, fara conservanti si coloranti chimici.
Capacitatea de productie a sucului Granini – Racoarea Fructelor este de 26.000 de sticle (1,5 litri) pe ora.
Principalii competitori ai companiei sunt Prigat si Santal.
Specialistii din domeniu estimeaza ca piata bauturilor necarbonatate va creste cu 20% in 2008 fata de trecut, pe fondul preocuparii in crestere a romanilor pentru un stil de viata sanatos.