Acestia au precizat ca noua platforma, amplasata in vecinatatea spatiilor de productie ale fabricii din Pitesti, va fi operationala pana la finele lui 2008 si va asigura un rulaj zilnic de 80-130 tone de marfa, la un nivel al stocurilor de 250-300 tone.
In ceea ce priveste nivelul de productivitate al procesarii comenzilor, obiectivul pentru noua platforma este de 1 tona/om/ora, similar celui din industria carnii in Europa de Vest, conform oficialilor companiei.
„Noua facilitate va avea un impact considerabil asupra modului in care vom putea raspunde transformarilor si solicitarilor pietei”, este de parere Haluk Akdemir, director executiv al Caroli Foods.
„Prin introducerea noii platforme vom putea pregati cu mai multa precizie comenzile catre clienti, vom scurta timpii de livrare, vom face un mai bun management al stocurilor. Nu in ultimul rand, prin noua investitie am avut in vedere posibilitatea dublarii in volum a afacerii intr-o perioada de pana la 4 ani”, a continuat Akdemir.
In 2007, Caroli Foods a inregistrat afaceri de 55 mil. euro, si un profit net de 5,1 mil. euro, conform datelor oferite de companie.
Platforma logistica va fi construita pe o suprafata de aproximativ 3.000 mp si va oferi posibilitatea unei capacitati mari de depozitare dezvoltata pe verticala si a unei utilizari optime a spatiului. Platforma va necesita pentru operare un personal cu pana la 20% mai redus in raport cu varianta conventionala, conform oficialilor companiei.
Pricipalele companii care isi disputa piata de mezeluri sunt Cristim Bucuresti, Aldis Calarasi, Angst, Caroli si Tabco Campofrio.
Grupul Caroli Foods a investit peste 12 milioane de euro in ultimii doi ani in dezvoltarea companiei.
Grupul are 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet, Primo si Familia.