Ideea inițiativei de
distribuție internă a pornit ca o necesitate de a suplini serviciul existent
pentru a acoperi cererea de pe piață din ce în ce mai mare și ca o soluție de
optimizare a costurilor. Astfel, ca urmare a faptului ca volumele de vânzare
Caroli Foods Groups au crescut semificativ,
FoodLine Logistics are misiunea de a face trecerea de la o activitate
percepută ca generatoare de costuri la un business profitabil și reprezentativ
pentru grupul Caroli.
„Din luna iulie, de când s-a înființat
FoodLine Logistics, am modificat fluxurile și procesele astfel încât în prezent
distribuim în toată țara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind
constienți că logistica în temperatură controlată este o sursă valoroasă pentru
un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business,
iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv”, declară Leonard Otelea(foto), Manager de Logistică FoodLine.
Caroli Foods Group a făcut investiții
importante în serviciile de distribuție și logistică.
In prezent, FoodLine Logistics dispune de
un parc de mașini cu peste 150 mijloace de distribuție și transport la care se
adaugă cele 120 de mașini ce aparțin altor departamente. Zilnic, un flux de 120
de mijloace de transport de toate dimensiunile (tiruri, camioane, dube)
functioneaza non-stop, pe perioada unui an fiind estimati parcurgerea a
aproximativ 7 milioane de km.