Artima detine in prezent 21 de supermarket-uri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Compania a realizat in 2006 vanzari de 75 milioane de euro fara TVA si prevede la sfarsitul lui 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 95 milioane de euro fara TVA.
Cu aceasta tranzactie, Carrefour intra pe segmentul supermarket-urilor din Romania, pentru a completa prezenta sa pe cel al hypermarket-urilor.
Aceasta achizitie ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi-format, sub un singur brand, adaptata local, au declarat reprezentantii Carrefour.
Operatiunea permite, de asemenea, extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania.
Tranzactia este supusa aprobarii autoritatilor competente.
Anul trecut, Carrefour a realizat, in Romania, vanzari de 451 milioane de euro fara TVA in 10 luni de consolidare (510 milioane de euro fara TVA intr-un an complet). Vanzarile la un curs valutar constant sunt in crestere cu peste 30% in primele 9 luni ale anului 2007.