Tranzactia este parte a strategiei
Carrefour de a se axa pe activitatile de baza si a-si aloca resursele
pe tarile mature unde ocupa pozitii puternice precum si pe pietele
emergente.
CT Corp, un conglomerat cu
activitati bancare si media, a anuntat in iulie ca negociaza restul
participatiei de 60% pe care nu o detinea la reteaua Carrefour
Indonezia, care are aproximativ 83 de magazine.
Tranzactia ar
urma sa se finalizeze in ianuarie 2013, fiind necesara aprobarea
autoritatilor din Indonezia.
Luna trecuta, Carrefour, cel mai
mare retailer din Europa, a anuntat vanzarea operatiunilor sale din
Malayezia catre grupul japonez Aeon pentru 250 milioane de euro. La
inceputul lunii octombrie, Carrefour si-a vandut si operatiunile din
Columbia pentru 2 miliarde de euro, dupa ce in luna iunie, Carrefour
s-a retras de pe piata din Grecia, iar in luna august a anuntat ca
isi vinde magazinele din Singapore, arata Agerpres.