- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Carrefour prefera sa plateasca chirie pentru a se extinde rapid

02 May, 10:27 • Redactia DailyBusiness
Carrefour Romania va continua si anul viitor politica de expansiune a retelei de hipermarketuri prin inchirierea spatiilor comerciale, aceasta varianta fiind mult mai profitabila pentru companie, a declarat directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Celestino.
Carrefour prefera sa plateasca chirie pentru a se extinde rapid

„Daca vrei sa fii rapid este mai usor sa inchiriezi decat sa cumperi, dar cand vine vorba de profit este mult mai avantajos sa alegi varianta opusa, adica sa fii proprietar”, a spus Celestino, citat de NewsIn.

In cazul nostru, datorita preturilor din Bucuresti, momentan nu mai putem continua politica de extindere a retelei Carrefour prin cumparare. In Capitala metrul patrat este prea scump si nu prea avem de ales. Exista insa mai multe orase in tara, unde va fi mai profitabil pentru noi sa cumparam spatiile pentru deschiderea magazinelor decat sa le inchiriem”, a precizat Jacobo Celestino.

Celestino a adaugat ca cele cinci magazine care vor fi inaugurate anul viitor in Oradea, Arad, Bucuresti, Pitesti si Suceava, vor fi deschise in regim de inchiriere, investitia totala necesara fiind in jur de 100 de milioane de euro.

Carrefour Romania a investit deja peste 5 milioane de euro pentru deschiderea, in vara acestui an, a magazinului inchiriat de la Univers’All din zona Piata Unirii din Bucuresti. De asemenea, compania a semnat deja un contract de inchiriere a unui spatiu in centrul comercial Colosseum, care va fi deschis in 2009, in zona de nord-vest a capitalei.

Pe termen mediu si lung, politica de expansiune Carrefour are in vedere in primul rand, orasele cu mai mult de 150.000 de locuitori. „Telul nostru este sa patrundem in orasele principale din Romania. In urmatorii doi-trei ani vrem sa avem cel putin un magazin in fiecare dintre aceste orase. Dupa aceea vom studia diverse posibilitati de extindere, in functie de puterea de cumparare a romanilor si de evolutia pietei”, a spus Celestino.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermerketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Anul trecut, compania a vandut in Romania produse in valoare de 608,9 milioane euro, ceea ce a reprezentat o crestere de 39% fata de 2005.