Pe pagina de internet a Carrefour International, cifra de afaceri de 536 milioane de euro indicata pentru Romania in dreptul anului 2006 se referea numai la perioada martie-decembrie 2006, pentru ca activitatea din Romania a fost integrata 100% numai din luna martie 2006, au precizat oficialii companiei.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat, in 2005, un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Pentru anul curent s-a estimat o crestere a vanzarilor de 10-15 procente comparativ cu 2006.
Conducerea companiei estima la inceputul verii, ca vanzarile Carrefour pe piata romaneasca vor ajunge la un miliard de euro, in 2010.
Carrefour Romania, cea mai mare retea de hipermarketuri dupa valoarea vanzarilor, detinea la sfarsitul anului sapte unitati, fata de cinci la finele anului 2005. Ultimele magazine au fost deschise in luna aprilie a anului trecut (in cartierul Baneasa), respectiv octombrie (la Constanta).
Operatorul francez va deschide anul acesta trei magazine, doua la Iasi si unul in Cluj-Napoca.
La nivel de grup, vanzarile Carrefour au crescut anul trecut cu 6,6%, la 87,422 miliarde euro, potrivit raportului financiar al grupului.