Serviciul este
disponibil pentru Bucuresti si localitatile limitrofe, cu livrarea la
domiciliu, putand fi comandate peste 10.000 de produse.
„In topul livrarilor, sectorul 1
este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localitati
Otopeni, Voluntari, Tunari, Popesti Leordeni. 45% dintre clienti
au cumparat cel putin de doua ori”, a declarat Radu Butufei,
director E-Commerce al Carrefour Romania, relateaza Mediafax.
Dintre retaileri, reteaua cash&carry
Metro detine un magazin online de birotica, papetarie,
electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol,
care se adreseaza persoanelor juridice, iar Cora urmeaza sa lanseze
coradrive.ro, prin care clientul face cumparaturile online si le
ridica apoi din magazin.
Vanzarile Carrefour, cel mai mare retailer francez, au scazut in trimestrul al doilea cu 0,6%, la 20,46 miliarde euro, din cauza conditiilor economice dificile din sudul Europei si deprecierii monedelor din Brazilia si Argentina.