Carrefour, al doilea grup de hypermarket-uri din lume, dupa Wal-Mart, din punctul de vedere al capitalizarii bursiere, a afisat venituri de 23,38 miliarde euro (36,1 miliarde dolari) in primele trei luni din 2008, in crestere fata de la nivelul de 21,22 miliarde euro atins in perioada echivalenta de anul trecut.
Evolutia a fost peste asteptarile pietei, care anticipa un castig de 23,19 miliarde euro.
In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 12 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.
Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.