Fata de luna decembrie a anului trecut, Carrefour a inregistrat in ultima luna a acestui an vanzari cu 15% mai mari, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour Romania, citata de NewsIn.
Produsele care se vor vinde cel mai bine de sarbatori vor fi televizoarele, brazii artificiali, ornamentele de brazi, fructele, ciocolata si vinul, spune ea.
In primele noua luni ale anului 2006, Carrefour a inregistrat vanzari de 397,5 milioane de euro, cu 35,7% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform raportului Hyparlo.
Cifra de afaceri a lantului de hypermarket-uri romanesc a fost de 435 de milioane de euro anul trecut iar profitul s-a situat la un nivel de peste 5 milioane de euro.
Investitiile totale ale companiei pe piata romaneasca au trecut pana acum peste nivelul de 220 de milioane de euro.
Reteaua Carrefour include in prezent sapte hypermarket-uri, iar anul viitor operatorul francez planuieste sa deschida alte trei magazine, inclusiv la Iasi si la Cluj-Napoca.