Câţi bani câştigă o infuenceriţă în România în 2024. Povestea Cezarei Cristescu ilustrează nu doar succesul, ci și efortul și dedicarea necesare pentru a construi o carieră influentă în mediul online. În ciuda provocărilor, vedeta online continuă să se ridice și să inspire, reușind să transforme o pasiune într-un mod de viață profitabil.
Câţi bani câştigă o infuenceriţă în România în 2024 din Instagram și TikTok
Întrebată despre câștigurile sale din Instagram și TikTok, Cezara Cristescu a preferat să nu ofere cifre exacte, subliniind că veniturile sunt proporționale cu efortul depus. Pentru influenceri, munca nu este întotdeauna ușoară, iar fiecare colaborare aduce sume considerabile. Având în vedere că se axează pe conținut fashion, vedeta online investește cel mai mult în haine și bijuterii.
Citeşte şi: Sancţiuni imense impuse de Comisia Europeană unui gigant alimentar. Compania a încălcat grav regulile concurenţei
„Este bazat totul pe cât de mult muncești. Nu poți să te aștepți să îți vină sume colosale dacă nu depui muncă și nu ai pasiune pentru brandurile pentru care muncești. Bănuții pe care îi facem îi facem prin asociere cu brandul și colaborări. Ideea este că atunci când depui efort, iar brandul te vede și te place, este normal că o să investească în promovarea produsului respectiv, dar partea financiară vine după foarte multă muncă și mă bucur că am ocazia să lucrez cu branduri frumoase, care mă susțin atât din punct de vedere creativ, cât și financiar”, a declarat Cezara Cristescu, într-un interviu acordat pentru Antena Stars.
Provocările succesului online
Chiar dacă bugetul său reflectă rezultatele eforturilor sale, Cezara Cristescu recunoaște că viața de influencer vine și cu provocări. Unul dintre acestea este dificultatea de a menține o distincție clară între viața publică și cea privată. Fiind expusă constant, trebuie să navigheze cu atenție prin această zonă subtilă, evitând potențialele pericole ale expunerii excesive.
Citeşte şi: Stațiunea din România care atrage turiștii ca un magnet! Cum a reușit un oraș în paragină să devină o destinație preferată de vacanță în doar 20 de ani
„Este o linie foarte fină între viața publică și viața privată, este foarte complicat de manageriat, nu știi niciodată dacă niște persoane stau de vorbă pentru cine ești sau pentru brandul pe care îl reprezinți și asta este destul de tricky (n.r. – înșelător), pentru că nu ai cum să îți dai seama”, a mai spus Cezara Cristescu.