Recrutarea celor mai potriviti oameni si apoi
retentia acestora este o preocupare majora a departamentelor de HR si
managerilor si, in acest context, studiile aduc un plus de cunoastere, astfel
incat mediul de afaceri sa aiba reperele corecte in gestionarea fortei de munca.
Datele arata ca indiferent de marimea companiei, beneficiile salariale ar
trebui sa faca parte din cultura manageriala a fiecarui angajator. Dincolo de
faptul ca acordarea lor devine parte din brandul companiei, ele sunt o
promisiune si o garantie ca munca angajatilor va fi de calitate si importanta
pentru acestia. Beneficiile salariale ii ajuta pe angajati sa ramana motivati,
concentrati si dedicati.
Spre exemplu, unui salariat extrem de ocupat, cu o
viata de familie solicitanta, ii va fi mai dificil sa reuseasca sa manance in
fiecare zi un pranz sanatos. Daca insa compania la care lucreaza ii va facilita
accesul la o masa zilnica, atat lui, cat si colegilor, sansele de a avea o
alimentatie sanatoasa cresc.
Compania care alege folosirea unui instrument precum
tichetele
de masa drept beneficiu salarial, in cazul carora nu se platesc cheltuieli
salariale sau patronale, va putea face o economie de pana la 40% din bugetul de
cheltuieli. Folosirea tichetelor de masa este o experienta placuta si pentru
salariati, mai ales ca acestora le va creste puterea de cumparare si vor avea
acces la o varietate de produse prin reteaua ofertanta de magazine si
restaurante unde isi pot folosi tichetele.
Utilizarea tichetelor de masa ca beneficiu sau bonus
la salariu este un mijloc care il ajuta pe angajator sa recruteze si sa
pastreze oameni performanti, iar angajatii vor simti ca lucreaza intr-o
companie care ii pretuieste profesional si uman. Sistemul tichetelor de masa
este simplu de implementat, iar echipa Up Romania are puterea de a simplifica
si facilita aceasta decizie de stimulare a salariatilor.
Up Romania face
parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata
tichetelor de servicii. Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera
celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si
recompensare materializate in: tichete pe suport de hartie si carduri de masa
Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete
sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa
Chèque Bébé.
Alaturi de
avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea
pachetului de extra beneficii, stimuleaza si fidelizeaza angajatii si cresc
puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin produsele sale, dar si
prin intelegerea profund umana a nevoilor consumatorilor, Up Romania se dedica
misiunii sale de a simplifica viata tuturor celor cu care intra in contact,
de-a lungul intregului lant furnizor-client-beneficiar-afiliat.