In baza organica, excluzand impactul
variatiei preturilor la carburanti si efectele de calendar,
veniturile au urcat cu 3,7%, precizeaza compania in raport, notand ca vanzarile
din Europa au crescut, in baza organica, cu evolutii pozitive atat pe
piata franceza, cat si in Spania, Belgia si Romania.
Veniturile Carrefour din primul
trimestru sunt in linie cu estimarile analistilor contactati
de Bloomberg, grupul continuand programul de revigorare a
afacerilor din Europa.
Actiunile grupului nu au inregistrat o
variatie semnificativa de la inceputul acestui an. Carrefour are o
capitalizare de piata de circa 21 miliarde euro.
Carrefour Romania detine o retea de 166
magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri
Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online.
Vanzarile companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1
miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.