Alegerea agentiei a fost facuta in urma unul concurs organizat la inceputul anului, iar agentia Papaya va oferi CEC servicii de consultanta si creatie si, de asemenea, va gestiona cumpararea de spatii media.
„Odata cu semnarea contractului putem spune ca a fost deja demarata campania de comunicare pe produse a CEC, care se va incheia dupa un an, in luna mai 2008”, a spus pentru DailyBusiness Georgia Radu, specialist PR in cadrul directiei de marketing si comunicare CEC.
Agentia de publicitate ar putea fi implicata si in alte activitati ale procesului de refacere a imaginii CEC, primele rezultate urmand a deveni vizibile catre sfarsitul anului.
„Procesul de transformare a CEC, care va include si campania de rebranding, va incepe cu pregatirea intensiva a personalului”, a spus Radu.
„Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari”, considera Oltea Belciuganu, director marketing si comunicare CEC.
„In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania”, a declarat Robert Tiderle, managing director Papaya Advertising.
Tiderle a adaugat ca studiile arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare, iar acum este momentul comunicarii rezultatelor restructurarilor din ultimii ani.
Printre produsele CEC, care vor fi promovate in cursul acestui an, se afla cardurile de credit, creditele imobiliare si cele auto, creditele pentru nevoi personale, precum si produse de cash management destinate firmelor.