Oficialii bancii nu au dorit sa dea mai multe detalii despre campania de schimbare a imaginii bancii, insa Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC, declarase in luna mai ca aceasta ar putea presupune schimbarea siglei, insa nu si a numelui bancii, conform NewsIn.
Ghetea a mai spus ca strategia CEC prevede trei faze, din iunie 2007 pana in 2011, care au ca scop eficientizarea, modernizarea, dezvoltarea si consolidarea bancii. „Primul proces urmeaza sa se finalizeze pana la sfarsitul anului 2009, iar principala tinta o reprezinta eficientizarea si modernizarea bancii si fidelizarea clientilor. In prezent, clientii fideli ai bancii sunt persoane mature, de varsta a doua sau a treia, „dar trebuie sa vina la CEC si clienti tineri”, a spus atunci Ghetea.
A doua etapa ar urma sa se finalizeze in 2010 si vizeaza dezvoltarea bancii, prin consolidarea acesteia si cresterea performantei, pentru a putea concura cu orice alta banca comerciala, iar a treia faza, una de consolidare, ar trebui sa se incheie in 2011.