In urma accesarii noului canal de distributie, Spicul estimeaza ca acesta va detine un procent de 30-35% din totalul vanzarilor companiei in acest an.
In ciuda efectului benefic estimat asupra vanzarilor, CEO-ul Spicul admite ca prezenta in marile magazine are si anumite dezavantaje.
„Problemele accesarii marilor retele de magazine constau in faptul ca plata se face la termene foarte mari si retururile sunt relativ mari”, a spus Gheorghe Ilie, pentru DailyBusiness.ro.
Seful Spicul Bucuresti mai apreciaza ca evaziunea fiscala din domeniu „este un fenomen extrem de profund cu implicatii financiare foarte mari inregistrand cote de 75-85% (in special in panificatie)”.
Gheorghe Ilie a precizat ca societatea sa intreprinde toate masurile prin intermediul patronatelor la Parlament pentru a reduce TVA-ul la produsele de baza.
El a amintiti si de ordonanta guvernamentala pentru masura taxarii inverse care ar duce la diminuarea intr-o proportie foarte mare a evaziunii fiscale, pentru care se asteapta avizul Comisiei Europene.
„Daca ar fi eliminata sau diminuata evaziunea fiscala, in 6 luni am fi nevoiti sa extindem capacitatea”, a mai spus seful Spicul Bucuresti.
Potrivit acestuia, compania intentioneaza sa-si extinda obiectivul de productie cu tortilla chips, care se fac din malai si faina si pot fi o alternativa de consum la alte produse mai scumpe, precum alunele.
Ilie Gheorghe constata ca in piata se inregistreaza o cerere tot mai mare pentru produsele cu continut mare de fibre din fainuri negre.
Compania Spicul SA a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 11,7 mil. lei (2,7 mil. euro), cu 46% mai mica decat in anul precedent, conform datelor de la Registrul Comertului.
Spicul Bucuresti este un brand ce dateaza din 1848.
Pe piata locala de morarit si panificatie, Spicul SA concureaza cu companii precum Vel Pitar, Titan si Boromir.