Acesta nu este primul caz cu o companie romaneasca vanduta pentru o suma de doua sau trei ori mai mare decat cifra sa de afaceri, a precizat Ceraceanu.
„Iata ca si in asigurari se intampla sa se vanda o societate cu aproape de doua ori cifra ei de afaceri. Au fost consultanti care au verificat timp de noua luni toate datele economice ale societatii, au confirmat realitatea lor, faptul ca sunt in conformitate cu legile Romaniei. Soliditatea societatii, acuitatea acestor cifre au ridicat pretul”, a mai spus Ceraceanu, citat de NewsIn.
In 2007, Asiban a inregistrat prime brute subscrise de 185,8 milioane euro, in crestere cu 39% fata de anul trecut si cu aproape 7% peste media pietei romanesti.
De asemenea, el a invocat ca argument pentru suma platita de Groupama acoperirea teritoriala a Asiban. „Suntem prezenti cu cele 141 de sucursale si agentii pe tot teritoriul Romaniei, avem un plan de afaceri pe care l-am elaborat impreuna cu consultantii pentru urmatorii trei ani. Un ultim element, dar la fel de important, ar fi si resursa umana a societatii, o echipa omogena, veche”, a completat directorul Asiban.
Capitalul Asiban era detinut, in transe egale, de patru banci: BRD Groupe Societe Generale, Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC), Banca Transilvania si Banca Comerciala Romana (BCR), fiecare cu o participatie de 25% din actiuni.