Cresterea cifrei de afaceri a avut la baza cererea de consum si impulsionat diversificarea gamei de produse, precizeaza oficialii companiei, la ora actuala gama Angst insumand circa 300 de produse.
Compania a investit in primul trimestru al anului 1,5 milioane de euro in modernizarea celor trei unitati de productie, calificarea personalului, in reteaua de magazine precum si in obtinerea unor produse de calitate. In urma investitiilor, productivitatea muncii a inregistrat o crestere de 21% in primul trimestru, in raport cu aceeasi perioada din 2006.
Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj. Angst intentioneaza sa mai deschida in acest an inca 5 locatii in Bucuresti si 3 in provincie.
La inceputul lunii aprilie, oficialii companiei estimau pentru acest an o cifra de afaceri de 60 milioane euro.