Majorarea se datoreaza cresterii comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+9,2%), a vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+5,1%) si a vanzarilor de produse nealimentare (+1,4%).
Ca serie bruta, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul s-a majorat cu 3,7% in T1, datorita cresterii comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+9,4%), vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+4,8%), si a vanzarilor de produse nealimentare (+0,2%).
[i]Martie 2012 comparativ cu februarie 2012[/i]
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna martie 2012, comparativ cu luna precedenta, a crescut pe ansamblu cu 18,8%, datorita cresterilor inregistrate la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+32,1%), la vanzarile de produse nealimentare (+18,7%) si la vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+11,1%).
Ca serie ajustata, a crescut pe ansamblu cu 1,2% datorita cresterii inregistrate la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule, in magazine specializate (+15,5%) si la vanzarile de produse nealimentare (+1,8%). Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 2,1%.
[i]Martie 2012 comparativ cu martie 2011[/i]
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna martie 2012, comparativ cu luna martie 2011 a inregistrat o crestere cu 1,8% datorata cresterii comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+5,9%) si vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+4,5%). Vanzarile de produse nealimentare au scazut cu 2,2%.
Ca serie ajustata, a crescut cu 3,1%, crestere datorata comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+8,0%) si a vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+4,4%). Vanzarile de produse nealimentare au inregistrat o scadere cu 0,5%.