Prin intermediul retelelor de bancomare (ATM-uri) Credit Europe Bank si Euronet, clientii Citibank Romania au posibilitatea de a [b]retrage numerar[/b] prin intermediul cardului de debit, in aceleasi conditii ca la bancomatele Citi, fara niciun comision aplicabil.
In plus, cu ajutorul terminalelor Rompay si Depomatelor Euronet, clientii pot efectua [b]plati ale ratelor[/b] la creditele de nevoi personale sau ale sumelor datorate pentru utilizarea cardurilor de credit.
Celelalte modalitati disponibile pentru plata creditului sunt: transfer bancar din contul curent deschis la Citibank, prin intermediul Citibank Online, CitiMobile sau CitiPhone precum si din conturile curente deschise la oricare alta banca; depunere de numerar in oricare locatie Citibank, la oricare ATM Citibank cu facilitatea de depunere de numerar, la 1.600 de puncte de lucru ale Postei Romane precum si la oricare dintre cele 6.500 de locatii PayPoint de pe teritoriul tarii.
„In ritmul societatii actuale, clientii sunt in permanenta in cautarea unor modalitati confortabile de a efectua tranzactiile bancare zilnice, fara a fi nevoiti sa faca un drum la banca si fara a fi constransi de programul de lucru al sucursalelor. Pentru a veni in intampinarea acestei nevoi, Citibank Romania ofera servicii bancare oriunde si oricand prin intermediul CitiPhone Banking, Citibank Online si CitiMobile. Complementar acestora, am incheiat trei noi parteneriate pentru a diversifica si a extinde locatiile in care clientii pot efectua tranzactii cu numerar 24/7”, a declarat Gabriela Simion, director business development si customer experience, Citibank Romania.
Citibank este prezenta in Romania din anul 1996 si furnizeaza produse si servicii financiare companiilor nationale si internationale, companiilor mici si medii, sectorului public, organizatiilor non-profit si persoanelor fizice.