Cele doua unitati ale bancii ar putea aduce, daca ar fi vandute impreuna, un castig de sute de miliarde de yeni (miliarde de euro) pentru Citi, conform datelor prezentate in Jiji Press si in cotidianul Sankei. Divizia de brokeraj retail, Nikko Cordial, ar putea aduce singura bancii un castig de 300 de miliarde de yeni (3,1 miliarde de dolari, respectiv 4,2 miliarde euro), conform unor surse din piata.
Cu toate acestea, o persoana familiara cu strategia Citi a mentionat ca vanzarea Nikko Citigroup, banca de investitii, nu facea parte din planurile bancii, in conditiile in care aceasta este vitala pentru banca, asigurand prezenta Citi pe piata Japoniie, cea de-a doua economie ca marime din lume.
Citigroup incearca sa vanda activele detinute de la nivel international pentru a isi imbunatati nivelul lichiditatii, banca aflandu-se totodata in discutii cu autoritatile americane, pentru a determina guvernul sa isi mareasca participatia in actionariat.