„… azi de dimineata (01 Feb) am incercat sa achizitionez un bilet de la aceste automate… care, bineinteles, nu functionau. In plus, doamnele de la ghiseu habar nu au de cum se folosesc automatele. raspunsul a fost chiar unul demn de CFR: cititi si dvs instructiunile, noi nu stim cum functioneaza”, povesteste cititorul.
Contactat de catre DailyBusiness.ro, Adrian Vlaicu, directorul de marketing al CFR Calatori, a confirmat ca, momentan, automatele nu functioneaza „din cauza unei probleme de comunicare intre aparat si banca” (detalii despre contractul intre CFR si Raiffeisen gasiti aici). „Inca se lucreaza la rezolvarea problemei”.
[quote=Adrian Vlaicu, director de marketing CFR]Doamnele de la ghiseu vor fi reinstruite[/quote]
In privinta atitudinii personalului CFR, reclamata de cititorul DailyBusiness.ro, Vlaicu a replicat ca angajatele de la casierie au primit instructiuni clare in a le arata calatorilor cum se utilizeaza automatele. „Ele ar trebui sa iasa din ghiseu si sa ajute calatorii care nu se descurca”.
„Oricum, saptamana aceasta va fi prezenta si o persoana desemnata special pentru a le arata calatorilor cum functioneaza automatele. Doamnele de la ghiseu vor fi reinstruite in legatura cu acest lucru. Sper ca un raspuns anormal, ca cel primit de cititorul dvs., sa fi fost doar un caz izolat. In astfel de cazuri, recomandam calatorilor sa ne informeze, inclusiv cu numarul ghiseului la care are loc incidentul”, a spus oficialul CFR Calatori.
El a precizat, in legatura cu dificultatea unor calatori de a opera automatele, ca depinde si de fiecare persoana in parte, daca aceasta este obisnuita sau nu cu computere, dispozitive touch-screen.
„Ca orice lucru nou, este normal sa avem si opinii negative. E bine totusi ca avem feedback si astfel putem aduce continuu imbunatatiri softului”, a mai spus Adrian Vlaicu.
Cum comentati eforturile CFR de a imbunatati experienta calatorilor?