“Chiar si clientii
Cosmote care nu sunt inca clienti Bancpost pot utiliza reteaua de
terminale APS, “Expresul de plati”, pentru a-si plati in numerar
facturile sau pot plati direct la ghiseele bancii” a declarat
Marian Ignat, director direct banking, Bancpost.
Modalitatile de
plata a facturilor sunt urmatoarele:
1.Expresul de plati
(APS), plati in numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu
al Bancpost: prin scanarea facturii sau prin introducerea de la
tastatura APS-ului a codului de abonat si a numarului de
factura;
2.ATM, pentru orice detinator de card de debit
Bancpost, fara nicio formalitate suplimentara: prin introducerea
codului de abonat;
3.Fastbanking, serviciul de Internet
Banking al Bancpost: prin modulul Plati Utile, cu completarea
campurilor cod client si numar factura;
4.Direct Debit,pentru
orice client Bancpost: prin completarea mandatului de autorizare a
bancii, Bancpost va plati facturile automat, la data scadentei, din
contul clientului;
5.La ghiseu,in numerar, pentru orice abonat
Cosmote, client sau nu al Bancpost: prin scanarea facturii sau prin
transmiterea numarului facturii si a codului de abonat casierilor
Bancpost.
Bancpost detine o retea extinsa de 233 unitati
teritoriale, 565 ATM-uri si 250 de APS-uri.
Veniturile totale
din primul trimestru din 2013 ale Cosmote Romania au
atins 108,2 milioane euro, inregistrand o scadere de 7,8%
comparativ cu acelasi trimestru din anul trecut, pe fondul diminuarii
tarifelor de terminare a apelurilor cu peste 25% in T1 2013 versus T1
2012.
Cosmote Romania avea aproximativ 6,1 milioane de clienti
la 31 martie 2013.