Astfel, clientii vor completa un formular [url= http://www.euroins.ro/reclamatii,206.html]pe site-ul Euroins[/url] cu datele personale si ale politei de asigurare si pot trimite direct catre companie reclamatiile lor.
„Suntem constienti de importanta unui feedback eficient in comunicarea cu asiguratii nostri. Din acest motiv, am implementat o noua platforma prin intermediul careia mesajele venite de la clienti sunt gestionate cu eficienta si rapiditate”, a declarat Iulius Alin Bucsa, director general al Euroins Romania.
In 2011 compania a platit daune in valoare de aproape 189 milioane de lei (35.788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei in 2010 (38.297 de dosare). Datele reflecta o diferenta de peste 6 milioane de lei si o crestere a daunelor platite in 2011 de 3,3%.
Euroins se afla printre companiile cu [url= https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/csa-a-primit-5-000-de-plangeri-in-primele-9-luni-ale-anului-care-sunt-cei-mai-reclamati-asiguratori-69639/]cele mai multe reclamatii[/url] primite la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).