„Prin implementarea noului Centru de Relatii Clienti Alo Groupama timpul alocat activitatii de instrumentare a dosarelor de daune este semnificativ diminuat, platforma online inlocuind actualul sistem manual de gestiune si imbunatatind astfel eficienta operationala”, au declarat oficialii companiei.
In prezent centrul este functional la nivel national, avizarea daunelor realizandu-se telefonic, prin apelarea numarului 0374-110-110. Totodata, clientii pot primi si informatii despre produsele si serviciile Groupama Asigurari.
Intreaga echipa de instrumentare si gestiune daune opereaza intr-un sistem informatic coordonat si monitorizat din Cluj-Napoca, sediul Amera Tower.
„Intr-o prima etapa, aceasta platforma este dedicata doar daunelor auto urmand ca anul viitor alte activitati sa fie dezvoltate in completarea acestora”, a declarat Sanda Nicoara, directorul general al Groupama Asigurari.
In noul centru vor lucra 30 de angajati.
Conform oficialilor companiei, [b]la momentul avizarii daunei[/b] apeland Alo Groupama, clientului i se comunica documentele necesare pentru deschiderea dosarului in functie de dauna avizata, este identifcata polita in sistem si se inregistreaza avizarea.
De asemenea, se efectueaza programarea la constatare si i se comunica numarul de avizare unic inregistrat, pe canalele: verbal, telefonic, SMS si e-mail daca sunt disponibile, in care se mentioneaza coordonatele punctului de constatare Groupama Asigurari. Astfel, in momentul in care clientul ajunge la constatare, el cunoaste deja toate detaliile privind documentele necesare.
[b]Dupa avizarea telefonica a daunei[/b], clientul se prezinta in punctul de constatare in care a fost programat, prezentand numarul de avizare unic inregistrat. I se deschide dosarul de daune, se stabilesc solutiile tehnologice pentru remedierea avariilor si se incheie procesul verbal de constatare, dupa care este indrumat spre unitatea service pentru remedierea avariilor.
Acceptul de plata se transmite in maxim 24 de ore de la primirea acestuia daca service-ul este colaborator Groupama si daca documentele comunicate clientului la momentul avizarii au fost depuse la asigurator la deschiderea dosarului, sau in 24 de ore de la primirea ultimului document necesar in cazul in care clientul nu le-a furnizat asiguratorului la deschiderea dosarului.
Lansarea serviciului „Alo Groupama” va fi insotita si de o campanie ampla de comunicare, in mediile TV, online si print.
Groupama Asigurari a inregistrat in primele noua luni din acest an prime brute subscrise in valoare totala de 550,92 milioane de lei, din care 506,3 milioane de lei pe segmentul asigurarilor generale si 44,2 milioane de lei pe asigurarile de viata, conform datelor UNSAR.
In
acelasi timp, compania a platit despagubiri in valoare de 406,67
milioane de lei.