„Apeland numarul 021.9670 si urmand instructiunile, acestia pot afla in orice moment al zilei care este valoarea contributiei, valoarea unitatii de fond din momentul apelului si numarul de unitati de fond din contul lor”, se arata in comunicat.
Astfel, Interamerican Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private a lansat primul serviciu de Voice Portal de pe piata romaneasca de pensii.
„Daca un participant vrea sa afle valoarea contributiei sale intr-un anumit moment si nu are acces la Internet sau nu are timp sa vorbeasca cu un operator, atunci poate sa afle aceasta informatie prin Voice Portal”, a declarat Besim Jawad, directorul general al Interamerican Pensii.
Compania a imbunatatit si portalul lansat la mijlocul anului trecut, adaugandu-i noi optiuni care sa imbunatateasca accesul la informatie si sa creasca transparenta companiei.
In viitor, compania le va oferi contributorilor sai posibilitatea de a-si modifica singuri datele de contact, prin intermediul acestui portal.
In plus, la rubrica denumita „Contact”, participantii pot accesa un istoric al contactelor sale cu fondul de pensii Interamerican, pot vedea un scan al actului de aderare si isi pot activa Voice Portalul.
Interamerican Pensii gestioneaza fondul de pensii private obligatorii Interamerican, care ocupa, la sfarsitul anului trecut, locul 6 pe piata, cu 246.641 de participanti, active nete administrate de 41 milioane lei (11,13 mil. euro) si o cota de piata de 4,92% – dupa active.
Interamerican Pensii va fuziona cu fondul administrat de Bancpost, rezultand un singur fond.
Pe piata pensiilor facultative (pilonul III), Interamerican Pensii a primit in decembrie 2008 autorizarea din partea arbitrului pensiilor private sa gestioneze fondul Eureko Confort, iar anul acesta va mai lansa un fond.